14.5.08

Papuče

Výsledok tvorivej chvíle bee a mňa:

Papuče


tancujuca pobehlica
jednoucha prepelica
to sa ale rymuje
cloveku sa zunuje
stale takto rovnako
potom zase onako
radsej cosi ine
a nie vsetko v ryme
to co konci napriklad
to co zozral mrtvy had
ani tak ani onak
ani onak ani tak
ani pes ani strasiftak
veru cujte, veru cujte
papuce si nevyzujte
prepelica ranena
trafena do kolena
meniskus je na sracky
musi chodit kolenacky
lietat musi bez kolien
v hrdle uz len samy hlien
zmenime uz zasa temu
nech nemame z toho tremu
vrhneme sa na zaby
male velke, od baby
dostal som ja skvely dar
cau boris, no nazdar
zdar!
pod dalej, nestoj tam jak tlk
za chrbtom ti ciha vlk
najprv slovo, potom vety
nenos sveter od mojej tety!
tety tvoje sveter nosim
povedal si, poplakal si
moj uz nikdy - sa mu hnusim
trci z neho perie
kade
tade
vsade!
pri tom vsetkom nestasti
nedostal sa do pasti
stratili sa v oblasti
blizko svojej, svojej vlasti
pasta dobra na veceru
pasta dobra na obed!
dobra na rano, dobra na neveru!
veru veru
veru veru ej ej
nezapinaj telku, davaju len hokej
staru veru ohnalovu
obislo zle nestastie
polovicu dvora
obrastlo jej chrastie
zavreli do pitvora
s rohami netvora
s vidlami s nohami
bolo to vsetkym treba?
mohly radsej pochovat to zrieba
alebo to holube
co nebolo na obed
alebo dat si pohube
alebo po hriboch
kazdy dostal po hrboch
bolo by pokoj v rodine
aspon v nedelu, v sviatocnej hodine
hlavne hroch
v koseli tam sedel sam
spolu s nimi, v rodine
tazka chvila pre vsetkych
sam a s nimi, s nimi sam
kych kych kych
ozvalo sa od stola
och nie! z babky uz je mrtvola
rychlo volajte doktora!
padol na nu kus vola
doktora uz netreba
dame si zas holuba
kupte radsej bochnik chleba
k holubovi dobry bude
to to vino, co je v sude
to co nie je va streche
pojeme i popijeme
bude trocha mecheche
popichane pobijeme
zadusime pomlatime
bude veru mechece
oskvarime podusime
rozstvrtime, uvarime
hovoril som? bol som v rime
to uz bude mecheche!
prsalo tam cely cas
mokry som bol ako fas
nech to vezme das
dobre som sa zabavil
dobre veru
rimana som ovalil
na zem som ho povalil
urazal mi moju neveru
no na moj veru, to sa robi?
vatikan som ignoroval
svatu omsu necelebroval
ze vraj zhanobil som dceru
matku nozom cez krk operoval
nie len kusok, ale celu
nik neprezil, tak som sa rozrehotal
aj tak nebolo co robit
to som cely ja
tak to sme dvaja
nechal som sa unasat
raz vpred potom vzad
na prudoch veselia
odniesli ma na polia
posekal som burinu
nechcem ta uz, chcem inu!
nova burina sa ociam paci
nech sa paci, nech sa paci!
burina sa predvadza
mam je teraz co srdce raci
nevadi ze zavadzia
nie je predsa nevadza
rasie ako vladze
rychlejsie nez sadze
do neba uz rasce, idze
nech sa ma, nech je jej tam dobre
len potom nech nesomre
bo jej listky ostriham
a krava spravi ham ham
to su kecy
to su veci
co to zasa cujem
vokol seba plujem
do krvi sa zbicujem
sol do rany nasypem
kosti polamem
sebe, inym, vsetko jedno
oci vyklujem
len nech je srandy dosti
nech je vela radosti
a nik sa nenazlosti
ak si svoje kosti
co len 2 ci 3
v uzliku domov odnesie
clovek pre to zije
preco clovek zije?
prezi to je, on to veru prezije
len ci to aj prezuje
tvrde je to jak podrazka
a mna to uz prestava bavit :-)
amen
veru cujte, veru cujte
papuce si neprezujte

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára